Grossenbrode

 
                            Nu har vi hamnat i Grossenbrode i
                            Norra Tyskland..........och resan
                            hit gick bra...men den började lite
                            tokigt........eftersom jag jobbade i
                            natt tillsammans med goa Mariana,
                            och det var mera än vanligt att göra..
                            men jag hann ta en dusch innan jag
                            jag slutade ......när jag kom hem var
                            husbilen fördigpackad så det var bara
                            ta ut det sista och sedan drog vi........
 
                           När vi kom till Snavlunda kyrka så
                           frågade jag Lars om han hade tagit
                           med sig Luddes hundpass......och
                           det hade han naturligtvis glömt......
                           så det var bara att vända om och
                           åka tillbaka till Fjugesta och hämta
                           hans pass....annars fanns risk för
                           att vi inte fick ta tillbaka honom in
                           i Sverige igen.......vi har nu kört
                           ca 75 mil idag...................... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0