Ej sy

 
                           Japp då slapp jag dra fram symaskin
                           jag hittade en jeanskjol och ett par
                           jeans som slutar under knät med en
                           muff......jag har alltid tyckt att de inte
                           är så snygga ...men nu har jag köpt
                           mig ett par för de var så mjuka och
                           sköna...........................
 
 
                          Så var jag och köpte rosor och tre st vaser
                          Erik ska få en vas med rosor i för han fyller
                          24 år i morgon (den lille) och Magnus och
                          Anna ska få en vas med rosor bara för att
                          de är så snälla.....och en vas behåller jag
                          själv......och bringaren med rosor är min...A..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0