Ej reklam

 
                   Oj vad trött jag är på all reklam som
                   kommer i postlådan, och som vi inte
                   läser utan lägger direkt i återvinningen,
                   Men nu ska detta fina hjärtat upp på
                   lådan, lagom innan semestern........
 
                   Annars är det nedräkning som gäller
                   jag har nu gjort en av mina tre nätter
                   fast jag måste säga att det är sega
                   nätter nu..........Och i morse kom
                   arbetskamraterna tillbaka som gick
                   första perioden.....stackarna som
                   inte haft något kul väderlek, och det
                   kan ju bli detsamma för oss.......men
                   man lever ju på hoppet.........nu är det
                   bara att packa färdigt husbilen, för på
                   onsdag morgon när jag kommer hem
                   från jobbet klockan 7 så drar vi........A....
 

Kommentarer
Postat av: Eva.

Önskar er en riktigt skön semester. Vad kul det är att läsa din blogg. Hoppas vi ses snart.

2012-07-16 @ 19:44:56
Postat av: Anita

Tack Eva....det ska bli riktigt skönt att dra i väg med husbilen nu....det blir nog inlägg efter vägen denna semestern också....så det är bara du läser....Ni ska också ha en fortsatt bra sommar...så ses vi....

2012-07-17 @ 19:39:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0