AjAjAj

 
                  Min inkomst av att jobba en
                  extra natt sket sig.....jag bet
                  nämligen av en tand i tisdags
                 och nu har jag varit hos Martin
                 och lagat den.......men jag är
                 så glad att jag var hemma och
                 att Martin inte hade tagit semester
                 ännu....för nästa vecka är varken
                 Martin eller jag här........i natt har
                 jobbat med tokiga Mariana....och
                 då kan det gå hur som helst......
                 och det gör det också..............
 
 
                                    Här är det nog enkelriktat.....
                                    men det gick lika bra att köra
                                    där som någon annanstans......
 
 
                                Lite gott kaffe hann vi med mellan
                                körningarna.....nu är det en natt
                                kvar sedan ledig två innan jag går
                                på sista tre nätters skiftet.....A...

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tokig o tokig... vi är nog två!!!!!! :)

Du är för härlig Du goe Anita.
Tack för dom här nätterna... upplyftande!

En natt kvar... kram.. <3 <3

2012-07-13 @ 05:29:01
Postat av: Anita

Haha....klart vi är tokiga båda två...det är väl därför vi trivs så bra ihop....tack själv ...vi ses till veckan....kram....

2012-07-13 @ 19:55:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0