Tulpaner



                            Vita tulpaner ska jag köpa
                            i morgon till svärmor som 
                            ska bjuda sina två barn och
                            repektive med alla deras barn
                            och barnbarn på smörgåstårta

                            Jag ska även köpa en bukett 
                            till Fia och Lasse som vi ska 
                            till på kvällen......vi måste 
                            boka vår resa till Teneriffa
                            som vi brukar åka till någon
                            gång i mars.......kul.........

                            Nu är det dags att intaga
                            sängläge efter en dag med
                            köksrenovering..........A...                           

Kommentarer
Postat av: Madde

Lyllo dig gumman...Du reser till Teneriffa lika ofta som jag klipper gräset;)

Ha ha då vet du hur ofta jag klipper det;)

Vita tulpaner....åh vad glad svärmor blev då.



Kraam Madde <3

2012-01-08 @ 09:51:00
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.......Haha jag vet att du klipper gräset i ggr/år......Ja det är fint med vita tulpaner..jag ska nog gå och köpa mig en fräsch bukett idag för de jag har på köksbordet börjar snart tappa blad, men jag tycker tulpaner är som finast när det blir en vecka gamla......Kram......

2012-01-17 @ 07:41:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0