Korv



                           GODMORGON................
 
             I dag sov jag länge.......jag brukar göra det
             när jag jobbat en trenättershelg..........mitt
             blodsocker var lågt.....jag tog lite mera insulin
             i går för jag skulle på ett möte.....för jag har
             märkt att om mitt blodsocker ligger lite för högt
             kan jag bli lite "aggresiv" och det vill jag ju inte
             bli......så nu har jag ätit frukost och i vanliga fall
             brukar jag äta långsamma kolhydrater........men
             inte i dag, utan det blev knäckebröd med korv på
             och inte vilken korv som helst, utan Smålandskorv,
             jag säger ofta till Goe gubben att jag är såå sugen
             på "femmarkerkorv" för den fanns hemma i Småland
             när jag var barn........och kan ni tänka att Goe
             Gubben hittade en variant på den när han var och
             handlade igår......så det fick bli den till frukost i dag
             det stod t.om Smålands korv på den, men det hann
             jag inte fota för jag var tvungen att smaka.........

             Och vad blir det i dag då.............Jo det blir en
             riktig slappardag.......Hej på Er........A.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0