Bok



          Då har jag inhandlat Anna Wahlgrens dotters bok
          Felicia försvann.......ska bli spännande att läsa
          om hur hon såg på sin mammas metoder att upp-
          fostra barn.......jag kan inte påstå att jag har
          gillat Anna Wahlgren så där jättemycket, jag har
          köpt barnaboken, men jag har nog inte läst sär-
          skilt mycket i den, och nu ligger den nedpackad
          någonstans på vinden, kanske skulle ta fram och
          damma av den........men nu är ju mina barn stora
          så varför börja läsa den nu.......vi har väl alla gjort
          våra fel i att uppfostra barn....det är inte det
          lättaste......men man gör ju så gott man kan...A...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte läst Annas bok hennes metoder har aldrig tilltalat mig."En gör så gott en kan" och vanligt sunt förnuft kommer man långt med,det tror ialla fall jag.Kram AQ

2012-01-19 @ 17:08:31
Postat av: ANITA

Hej Anette....Jo jag har hennes bok men tyckte nog att den metoden inte tilltalade mig när barnen var små.......men hur man än gör så har man ändan bak...om man inte drar ner byxorna för då kommer den fram......men min mamma sa alltid ...att med sunt förnuft kommer man långt....så där håller jag med dig.......kram.....

2012-01-19 @ 22:29:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0