Tisdag 28/2



             Redan Tisdag.......här går det undan, och det
             gjorde det i morse också........efter att jag läst
             NA i sängen så gick jag upp och satte mig fram-
             för datorn och efter ett tag hör jag klockan slå
             ett slag ....det gör den på halvtimmar..........jaha
             tänkte jag nu slog klockan halv nio.....kanske dags
             att äta frukost..men så slår jag en blick på datorns
             klocka, och den var bara halv åtta.......nej nu har
             jag gått upp för tidigt i dag tänkte jag ....så det fick
             bli sängen en stund igen..........A............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha:D

Du är väl för skön vännen min;)

Önskar dig en fortsatt skön dag i lugnets tecken.

Det ska va gott att leva....annars kan det kvitta.



Kram Madde

2012-02-28 @ 10:53:59
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde.....Förmiddagen var lugn sedan blev det en tripp till stan......men det var roligt det med......klart att det ska vara gott att leva...Kram på dig....

2012-02-29 @ 10:00:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0