Snart Natt



           Ja då var Fredagen gjord.........
           handlingen i Marieberg gick över
           förväntan.....jag fick tag på så
           mycket på mina "45"min  som 
           jag var där inne.....väl hemma
           blev det en långpromenad med
           Ludde......sedan kom Ann-Sophie
           en stund och vi satt och diskuterade
           vår ev...Ålands semester med husbilarna
           i sommar........sedan kom Daniel och hans
           kompis....och efter det kom Magnus och
           Anna, som i morgonbitti åker till Norska
           Trysil några dagar för att åka skidor.....

           Jag hoppas att det blir fint väder i morgon
           för då ska vi ägna oss åt lite trädgårds-
           arbete.......men nu är det snart midnatt
           och det är dags att sluta sina ljusblå.....
           Sov Gott alla Glada...............A.............

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag är till stan och måste handla hittar jag aldrig nåt,om jag däremot bara tar en tur för nöjes skull hittar jag massa bra att ha saker,konstigt det där!!

Är allt lite avis på er Teneriffa resa,är nu ett par år sedan vi var där.Ha det gott på resan,njut,ät,drick och må som kungligheter.Kram AQ

2012-02-25 @ 01:13:18
Postat av: ANITA

Hej Anette....visst är det konstigt det där med klädinköp....det är lika bra att handla när man hittar något som passar...för när man väl behöver något finns ingenting....Ja det ska bli så skönt att dra iväg en vecka till sol och bad på dagarna och ljumma kvällar......med god mat och dryck..kram....

2012-02-25 @ 10:15:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0