Onsdag 29/2

         

              GodMorgon alla glada
              Här kommer lite bilder
              från vad som fick följa
              med mig hem från besöket
              med Ann-Sophie i stan i går




             Jag hittade ett nytt diskställ.....det behövde
             jag, för jag hade ärvt ett av Erik..rött och fint



         Vi köpte nya flaskor med olja och vinäger......
         Chiliolja...den var het och god......................
         och så olja med Provensalska örter.......god
         och så Champagne balsamvinäger...oj vad
         goda de blev på salladen vi åt i går kväll......



           Köpte även en burk med torkad söndemald
           kryddblandning som doftar helt underbart.....
           man kan använda det som dipp om man blandar
           det med gräddfil o.dyl.......man kan hälla i olja och
           och ha som dressing eller i marinader till kött...ja
           det gick att använda till allt, ska bli spännande att
           prova.........



              Tre små fina pärlhyacinter fick också
              följa med hem, för nu är jag lite trött
              på Tulpaner som man har köpt varje
              vecka sedan jul.......



              Fast jag tycker det är rätt fint när tulpaner
              "ränner" iväg...........Sedan fikade vi på
              Hälls konditori.......och Ann-Sophie fick tag
              på en bikini......det var egentligen därför
              vi åkte in till stan......och jag fick tag på en
              grå kjol som ska med på semester resan....
              Ja det var det hele....Ha det gott.......A......... 
           

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, jag blir lite avis faktiskt, fast jag inte har anlag för avundsjuka, som tur är... :)



Vilka härliga grejer Du kom över...och jag fick vårkänslor när jag såg blommorna...underbart!



Lyckliga Du som snart drar söderöver... ha det gott...kram...

2012-02-29 @ 10:55:16
Postat av: ANITA

Hej Goa Mariana.....nej anlag för avundsjuka tror jag inte du har..haha......ja vi hade kul Fia och jag några timmar i stan igår....och jag skulle ju inte handla något särskilt...men där ser man hur det kan gå....Kram.....

2012-02-29 @ 11:11:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0