Måndag 20/2



                 GodMorgon................

        Ny vecka...ny måndag......i vanliga
        fall skulle jag ha jobbat natten som
        varit och legat och sovit så skönt just
        nu.....men så blev det inte för i Fredags
        när jag vaknade efter två jobbarnätter
        mådde jag inge bra alls.....feber ont
        i kroppen och bihålorna.....så helgen
        tunnbadande var bara att ställa in,
        men Erik ville bada med kompisar så
        Goe Gubben fick allt tända på........
        Nu har jag varit uppe ett par timmar
        men känner att det är dags att intaga
        ryggläge igen.......I dag blir det frukt-
        smoothie så man får i sig lite vitaminer
        då kanske man blir friskare fortare...
        om 20 dagar bär det av på semester,
        och då måste man vara pigg och alert
        Ha en bra måndag....A.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0