Inte frisk



                          I dag var jag uppe med tuppen och kände
                          mig ganska pigg....Jag hade bestämt med
                          min gamla arbetskamrat Tarja att vi skulle
                          ta en fika, eftersom hon skulle in och hämta
                          paket, så jag duschade och donade här tills
                          hon kom.......sedan hade vi jättetrevligt tills
                          hon åkte....kul när man kan hålla kontakten
                          med gamla arbetskamrater tycker jag.......

                          När Tarja åkte hem tog jag en promenad med
                          Ludde, på spåret blev jag så himla yr, så jag
                          trodde inte att jag skulle kunna ta mig hem...
                          men hem kom jag och stupade i säng och sov
                          i lite drygt 3 timmar....vaknade av att Goe
                          Gubben kom hem från jobbet vid 5.......
                          men har känt mig sliten i kväll så frisk kan
                          jag inte säga att jag är, så i morgon blir det
                          att tillbringa f.m i sängen.........A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Ush...låter inte alls kul.

Ja ligg i sängen du och krya på dig.

Mysigt att ligga där med vovven och läsa en massa skvallertidningar.

Var rädd om dig.



Kraaam Madde

2012-02-22 @ 07:33:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...Fy vad det är tråkigt att vara sjuk, men i dag blir det sängen hela dagen, med lite avbrott för mat och dyl......Kram på dig....))

2012-02-22 @ 10:21:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0