Fredag 24/2

                  

                         Ja då var det en frisk fredag.......skönt...........
                         I dag känner jag mig på ovanligt gott humör,
                         Jag var hos Ida och klippte mig i går och jag
                         tyckte det vart ovanligt bra.......och nu på f.m
                         tänker jag ta mig en tripp till Marieberg för att
                         shoppa lite.....det känns som det var himla länge
                         sedan, hoppas nu att det inte är så mycket folk....

                         Nu har jag bestämt att när jag kommer hem från
                         semestern ska jag börja träna.....( vilken semester
                         kanske ni undrar)...haha.....jo den som jag åker på
                         om 14 dagar.....då jäklar ska här börjas att
                         ta tag i LCHF-kosten........men det är ju så himla
                         gott att mosa potatis i en god gräddig sås.........
                         .......och en välstekt mör god köttbit till det......
                         ...........i går gjorde jag en falukorvsgryta.......
                         med potatis och rotgrönsaker i, för den vet jag
                         att Goe tycker om......men så vart det ju potatis
                         i och då blev det lite "gnäll"..........Nej nu goa
                         vänner har klockan slagit 09 och klockan 10 ska
                         jag vara på plats...så nu är det hög tid för frulle
                         Ha en bra dag alla glada.............A....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0