Smoothie

 
            Sitter här och skulle skriva ett inlägg
            då det börjar kurra i magen och kommer
            på att jag inte har ätit frukost ännu.......
            men nu är det lätt att äta frukost, det
            blir en naturdiet smoothie......alla utom
            chokladen är goda tycker jag.....när jag
            jobbar natt brukar jag ta med en blåbär
            för det är bra mot mörkerseendet har jag
            hört........I går kväll vart jag så himla sugen
            på popcorn, så då poppade jag mig en
            påse......och Goe gick en promenad med
            Djuret.........och till det drack jag en sådan här
 
 
     
 
       En Lidl pilsner....den är såå god, jag
       som gillar pilsner.....nog om detta, jag
       åt upp nästan hela påsen med popcorn
       detta var vid 18-tiden....och när jag skulle
       lägga mig hade jag ett b-glucos på över
       20...........det var bara att spruta i sig
       lite insulin och kolla om det gick ner
       och det gjorde det till 6,4 när jag gick
       och la' mig.......men jag tror inte bara
       det var popcorn och pilsner som höjde
       mitt b-glucos så in i vassen utan jag
       tror att cortison sprutan hade en del
       med det att göra.....nej nu frukost
       sedan in till stan med chefen.......A......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0