skruvstäd

 
              Nu har jag varit ledig från jobbet ett
              tag och kommit in i skapliga sovrutiner
              med då ska jag trängas med Goe Ludde
              som vill ligga i min säng och när han brer
              ut sig tärs över sängen så blir det ganska
              trångt.......vakanade vid 5- tiden i morse av
              att jag låg som i ett skruvstäd och kunde
              inte röra mig....och jäklar vad ont jag har i
              mina höfter.....tur att jag har ett läkar-
              besök inbokat denna vecka, så att de får
              ta fram  stora cortison sprutan igen......
 
              Annars är det fortfarande kallt + 14 grader
              var det här på Dammgatan.....I dag blir det
              till att äta julbord....det ska bli jättegott....
              just nu har jag bottnat med en kopp te för
              jag har lite ont i halsen, men det kanske
              beror på den torra luften som är nu när det
              är så kallt......läser på facebook om dessa
              stackare som bor på landet och kommer
              hem till oeldade hus efter jobbet...13-14
              grader har de innan de får börja elda.....då
              känns det rätt skönt att sitta inne i samhället
              i ett Älvsbyhus med konstant 22 grader som
              innetemperatur......Ha en bra tisdag.........A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0