Skosnören

 
                            GODMORGON.......
 
            Ja då kom mina skosnören som jag
            beställde på nätet....2 par röda, 1 par,
            svarta,1 par vita, och 1 par blå...130 cm..
            95 kronor och fraktfritt......och så
            slapp Goe åka hela stan runt bara
            för att leta efter skosnören.....det
            är bra med nätet.......ibland...........
 
            Ja då  har vi haft vårt APT möte på
            jobbet.............natt personalen
            på Linden och Oxelgården ska ev
            jobba varannan helg och kvällspass
            eftersom de har så mycket procent
            så att nätterna inte räcker till, medans
            vi i nattpatrullen har gått ner i procent
            för att det ska gå jämnt ut, men här
            gäller det inte att vara anpassningsbar,
            utan nu ska alla nattare jobba varannan
            helg och kvällar och jag förutsätter att
            detta gäller gruppboendet och Kastanjen
            också.........men inget är bestämt ännu
            och jag hoppas att de som sitter och
            räknar på det här tar ett klokt beslut i
            morgon.......men blir det fel beslut då
            tänker jag gå upp i procent, för vi kvinnor
            ska ju på lika villkor som männen kunna
            jobba heltid......Jag säger som min gamla
            mamma Karla alltid sa..........använd sunt
            förnuft.........så brukar det bli bra........A.....
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0