Ny dator

 
          Ja då har jag fått en ny bärbar dator
          det är den tredje i ordningen....vi
          ute vid Mariberg och införskaffade
          den i dag......och i dag behövde jag
          inte dirigera någon trafik......sedan
          åkte vi in en sväng och hälsade på
          Magnus och Anna.....vi sliter med
          julmaten så att den ska ta slut men
          den verkar vara dryg........ja inatt ska
          jag jobba igen och Goe han är ledig
          till den 6/1.....så han har börjat med
          lite ommöblering på övervåningen,
          det kanske kommer bilder på det
          i morgon.......Ha en bra kväll....A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt och trevligt ni haft det under julhelgen.
Fin dator....(lite avis blev jag nu).
Önskar dig en mysig kväll med:).
Kraaaaaaam<3

2012-12-27 @ 16:14:21
Postat av: Eva.

Så kul att följa er på bloggen. Nu går ni väl i väntans tider. Tycker man är mer orolig när barnbarn ska komma än när man själv skulle ha barn. Hälsa.

2012-12-27 @ 19:25:20
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja det har varit en bra jul...men nu är den slut och de sista matresterna har åkt in i frysen....Ja det är en fin dator....men du vet att det tar ett tag innan tröga jag har lärt mig alla nya finesser........Ha en bra dag....Kram....

2012-12-28 @ 14:20:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva.....Ja visst är det spännande när man väntar barnbarn.....och det är som du säger lite pirrigare, men det tror jag har med ålder att göra, nu tänker man på riskerna på ett annat sätt än när man själv skulle få barn.....Ha en bra dag.....

2012-12-28 @ 14:23:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0