Kycklingklubbor

 
                                 GODMORGON......
  
            I dag känner jag på mig att det blir en bra dag......
            Kycklingklubborna ligger i marinad, så att de drar
            till sig mycket goda smaker till kvällens grillning...
 
 
                Den här sköna saken trängs jag med
                om nätterna i min säng, och hans
                skitiga älskade skinn måste han ha
                med sig ...det ligger vid huvudet om
                ni ser vad som är fram och bak, på
                honom vill säga.........A................

Kommentarer
Postat av: Eva.

Härliga Ludde. Vilka vanor de små liven får.Vi har lilla busiga kissen. Jättekul. Smaklig måltid o trevlig helg önskar vi från Blikstorp.

2012-12-14 @ 17:12:10
Postat av: Anita

Hej Eva....visst får de vanor men det är så kul med husdjur....Lars är en riktig kattvän...vi hade katt när pojkarna var små....Trevlig helg till er också i snöovädret..:)

2012-12-15 @ 11:00:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0