Gammel Dansk

                             GODMORGON..................
 
               Ja då är det bara att vänta och se, om jag
               klarar mig från magsjukan..........vi har i natt
               nämligen haft direkt kontakt med den..........
               men när jag kom hem i morse tog jag mig
               en rejäl Gammel Dansk.......det är ju malört
               i den och det ska vara bra mot alla sorts mag-
               plågor..........lite skämmigt blir det om jag åker
               på magsjukan för jag ska ju jobba Mån-Tisdag
               nästa vecka, Nyårsafton och Nyårsdagen, och
               vem vill vara sjuk då..............A......................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0