Fredag 7/12

 
                              GODKVÄLL
 
            Ja då var denna fredag gjord också..........
            Jag åkte in till stan med chefen för ett
            rehabmöte.........sedan bar det av till
            Rieker skoaffär där jag inhandlade dessa
            kängor.......eftersom jag har så breda fötter
            blir det att handla där, och nu har jag köpt
            tre par sko där som alla har passat bra...
            så varför bryta ett vinnande recept............
            Nu blir det sängen för i morgon ska det
            eldas i tunnan......ha det gott ........A.........
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga...o ser himla sköna ut.
Kram

2012-12-08 @ 10:39:50
Postat av: Anita

Nu har jag provgått stövlarna och de dög...Kram..

2012-12-08 @ 15:08:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0