Förändringar

 
                                 GODMORGON.......
 
                  Ja då är det dags för förändringar igen
                  inom den komunala verksamheten.....
                  och alla blir vi väldigt upprörda av olika
                  besked och kanske inga besked alls.....
                  Jag har nu jobbat 33 år i komunen och
                  det är lika turbulent varje gång det ska
                  bli förändringar.......och vi är nog skapta
                  på det viset ...vi vet vad vi har men vi vet
                  inte vad vi får.......men jag är så gammal
                  nu så jag upprörs inte lika lätt.....   de
                  förändringar vi har gjort hitills har ju blivit
                  bra faktiskt.......och förhoppningsvis kan
                  det gå att ändra på om det blir för tokigt,
                  för det är häpnandsväckande hur anpassnings-
                  bara vi egentligen är........nej jag lägger inte
                  någon energi på att bli upprörd...............vi
                  får alla vänta och se på reultatet först.......A......
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0