Torsdag 30/8

 
            Efter en god natts sömn så blev det
            en favorit frukost med yoghurt och
            mosade jordgubbar....mums...
 
 
             Mina rosor är så fina, de står ute i
             kuvösen om nätterna..................
 
 
              Mina fyra saint Paula har stått i
              kuvösen hela sommaren, när vi
              var på semestern och ingen
              öppnade kunde det vara 50 grader
              där inne, och tydligen trivdes dom
              med den värmen................
 
 
                 Nu blommar de rikligt alla fyra........
 
                  Mina Habaneros är på "g"..............
                  Ludde var i krukan och spekade
                  så det lossnade några Jalapenos
                  och de var vi ju tvugna att smaka
                  på.......oh du milde himmel vad
                  starka de var......Svärmor gick
                  härifrån med en bedövad unde-
                  läpp ovh tungspets....haha de
                  var inget att leka med, men jag
                  tror att jag ska försöka torka en
                  del, för det går ju åt så ytterst
                  lite i matlagningen eftersom de
                  är så himla starka......Nu blir det
                  en sväng till Köpcentret.......A......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0