Surströmming

 
              Sitter hos Daniel på balkongen och äter
              surströmming......sååå gott................
 
 
             Jag gör det lätt för oss och köper file'er...
 
 
          I år hade jag i pepparrotsvisp i min
          klämma och det förhöjde smaken
          måste jag säga......nu har jag en
          burk kvar och det räcker precis
          till två klämmor var till Daniel och
          mig, så den burken tar vi nog lite
          längre fram....Ha det gott....A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ni är väl för tuffa.
Fy fan jag vill lära mig att gilla...men jag har inte riktigt bestämt mig om jag gör det eller ej.
Får jobba på det;)

Kraam

2012-08-27 @ 12:57:06
Postat av: Anonym

Hmm nu har jag tittat länge och väl på fotot med regnbågen.Är det en spegelbild eller har du lyckats fånga det vi vanliga dödliga sällan ser.Visst sjutton syns ett hus hängandes bland träden???Kram AQ

2012-08-27 @ 15:53:59
Postat av: Anita

Jag ska bjuda dig på en klämma nästa gång vi ses...Kram....

2012-08-27 @ 17:21:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Anette....jag tog kortet från Daniels balkong genom rutan....jag trodde först att det är det andra Kastanjehuset som speglar sig men det är ju inte det heller....jag vet inte vad det är för hus....lite mystiskt är det....Kram...

2012-08-27 @ 17:25:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0