Sova

 
       Nu är det kväller efter två jobbar-
       nätter och jag är trött, så det ska
       bli skönt att krypa ner i sängen,
       när det är mörkt och svalt.....
 
      I måndags så låg jag i en solstol
      på altan och sov mellan klockan
      14-1630.....och ni må tro att jag
      såg ut som ett stoppljus i fejan
      när jag kom till jobbet på kvällen..
      solen tog verkligen bra och jag låg
      i lä.......så det var såå skönt.......
 
      I dag har Camilla varit och städat
      hos oss....jag lämnade ett ostädat
      hus och tog med Ludde upp till
      Ann-Sophie, där satt vi i solen och
      njöt.....efter två timmar kommer jag
      hem till ett doftande rent hus.....det
      är värt mycket smör från Småland....
 
     Till helgen blir det nog en sväng med
     husbilen....för nästa helg är det min
     jobbarhelg.......Ida's brygga i Karls-
     borg ska nog få ett besök, för där
     lagar de helt underbara fiskrätter
    så det blir ett besök där på lördags
    kvällen.......nej nu kallar John Blund
    så nu kryper jag ner i bingen.......A...
     
     
     

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken lyx med nystädat hus,så där efter en fika med käraste vännen.
Mysigt med en liten semestertripp så där över helgen.Fisk är ju så jäkla gott.
Jag har fått tag i världens bästa fiskare....som håller oss med fisk.Så vi ska allt käka fisk här i helgen vi med...men från egen grill...med mycket dill och lök i magen.

Kraam Madde

2012-08-30 @ 07:10:32
Postat av: Anita

Hej Madde.....Vilken lyx du har som får färsk fisk hem till dig.....Jo det blir nog något grillat här också om jag känner Goe Gubben rätt.....men då blir det kött....ha det gott...kram...

2012-08-30 @ 11:23:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0