Skön söndag

 
                Svärmor kom med en fin orkide eftersom
                jag fyllde när vi var borta på semester...
                så då blev det fika och lite småprat....
 
 
            Det växer i mina blomlådor så man ser
            knappast att de är röda längre..........
 
 
                         Nu har Lars lagt sten även på
                         gaveln mot V:Långgatan, så
                         nu är det jobbet klart..........
 
 
              Har två vita clematis som är över-
              sållade med fina små blommor......
 
 
                Mycket plommon blir det i år........
 
 
               Pärlan är nytvättad och delvis vaxad......ännu
               är det inte dags för vinterförvaring.....skönt...A...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att se bilder på er trädgård.Ha det bra o hälsa.

2012-08-19 @ 21:09:30
Postat av: Mariana

Hallå där bästa Rallybruden.... vad det blommar hemma hos Dej!! Fantastiskt... allt verkar trivas där... inte så konstigt förresten... haha..

Hoppas att det är gött att vara hemma, men jag kan känna känslan när jag tittar på Pärlan... kram <3

2012-08-19 @ 21:56:45
Postat av: Anita

Hej Eva...Ja ibland vet man inte vad man ska skriva så då är det bra att kunna gå ut i trädgården och fota lite.....kusinen hälsar tillbaka till er...Ha det gott....

2012-08-20 @ 08:40:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Mariana....ja det blommar bra....fast vi är ute och far med pärlan hela semestern...men vi har ju varit hemma några gånger under tiden....Hoppas att allt är bra med dig ....jag ringer i kväll eller i morgon kväll....Kram....

2012-08-20 @ 08:44:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0