Pigg-trött

 
                       GodMorgon sköna Söndag....
 
        Har man varit på semester ska man ju vara pigg
        och utvilad....men inte sjutton är jag det.......jag
        är dötrött....och på Onsdag natt går jag på mitt
        första jobbarpass efter semestern......Efter ett
        levene med skräpmat och dyligt har vi sedan i
        onsdags börjat med lchf och lchq, vi blandar lite
        eftersom man får äta lika olika då.......trött är
        jag .....så klockan tio varje kväll har det varit
        godnatt för min del och det har kännts så skönt,
 
 
           I går kväll blev det lite kräftor och en Västrbottenost-
           paj gjord enligt lchf principen......Goe Gubben har
           hållit på med trädgårdsarbete dessa dagar sedan
           vi kom hem från Västkusten och jag tvättat och så
           blir det ju lite plock också......jäklar vad mörkt det
           har blivit om kvällarna nu.....höst...usch och fy......
 
 
            I går blev det även dusch, föning och
            trimmning för Ludde....och det tog 3-
            4 timmar bara det.....men i dag hoppas
            jag på sol för då blir det solning och tunn
            doppning på altan....gött....nej nu är det
            dags för frukost......kokospannkakor med
            mosade jordgubbar.....mums........A......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0