Marken

 
                   I dag har vi varit på Nora marken
                   och just här fanns det barnkläder
                   och det handlade jag naturligtvis...
 
                   Jag har kokt in Lax till middagen
                   i morgon och Lars grillar just nu
                   kycklingklubbor och gör Cole-
                   slaw.......Gott....sedan blir det
                   tv från sängen för mina fötter
                   är skit svullna och ömma, och
                   den där jäkla höften värker som
                   tandvärk....men det får man ta
                   när man travat på marken i 5 tim..
                   Ha en bra Lördags kväll...A........

Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du shoppar barnkläder nu;).
Kul att gå på marknader så där...men jäklar vad trött i benen man faktiskt blir.
Ha det bäst och bamsekram på dig<3

2012-08-26 @ 08:46:13
Postat av: Anita

Hej Madde....ja jäklar vad roligt det var på Nora marken det slår både lill och Sannamarken med hästlängder......jo du jag handlade allt barnkläder, så himla roligt...benen och fötterna är bättre i dag som tur är.....kram....

2012-08-26 @ 10:58:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0