Hen

 
                                    Hej alla glada
 
              I dag är en spännande dag......Lars och jag
              får i kväll reda på vad vi ska bli farföräldrar
              till.....så himla spännande......................
 
              Nu på e.m blir det möte för hela slanten
              först på Kastanjen och sedan APT på
              jobbet.........låg vaken i natt mellan 02-
              03......och hade lite ågren för att börja
              jobba igen efter exakt 5 veckors ledigt
              men bara jag kommer till jobbet så rullar
              det på........och jag är så glad att jag har
              ett sådant härligt jobb att gå till........
 
              Nej nu är det dags att göra lite nytta
                        Hej på er.........A........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad spännande...Då kan du ju sätta igång och sticka bebiskläder sen:).
Jag har ju också börjat jobba nu...och det går så bra bara man kliver in genom porten på jobbet så är det helt okej;).
Kram på dig<3
Madde

2012-08-22 @ 10:25:51
Postat av: Anita

Hej Madde..... jag kan ju inte sticka men jag ska virka babyConvers när jag köpt garn i rätt färg.....
Kram.....

2012-08-22 @ 12:59:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Å vad spännande. Det är underbart att vänta på barnbarn. Ha det bra.

2012-08-22 @ 20:16:55
Postat av: Anita

Hej Eva.....Ja det ska bli roligt att få tillökning i familjen igen....Lars tycker att det ska bli så spännande....han blir ju farfar för första gången....Ha det gott...

2012-08-24 @ 13:36:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0