Haverdal

 
            Frossan har lagt sig och i morgon åker
            vi vidare till Haverdalsstrand......dessa
            sanddyner som jag kommer ihåg som
            barn......varje sommar tältade vi en vecka
            på västkusten, och jag kommer ihåg dessa
            sanddyner.....det är 26 mil dit och motor-
            väg hela vägen, så det blir nog inga större
           problem att ta oss dit...men först ska vi
           in och köpa lite färsk fisk...................
 
 
        Här ligger Goe Ludde och sover och det
        ska jag också göra nu......GodNatt...A...
   
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har jag kollat upp dig lite vad du pysslat med.
Oj oj oj vad du flänger och far.Jag kan tala om för dig att huset står kvar här hemma....om du undrar förstås.Det ser så rart ut där det står:).
Vad härligt ni har haft det och fortfarande har.Vilka sandstränder....
Det där är det gott att borra ner fötterna i.
Ha nu en jätteskön helg.

Kram Madde

2012-08-10 @ 08:11:12
Postat av: Anita

Hej fina Madde...vad skönt att du har lite koll på huset därhemma....Vi har haft en underbar semester med fint väder där vi varit.....och nu ska jag borra ner fötterna i sanden ...var så säker och det ska jag leva på hela hösten....Kram....

2012-08-10 @ 19:15:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Hoppas du haft en härlig födelsedag.Du har väl blivit uppassad hela dagen av kusinen.

2012-08-10 @ 20:47:18
Postat av: Anita

Hej Eva ....ja det har varit en jättefin födelsedag...med uppvaktning av din kusin och Ludde...sedan blev det en god middag med smörstekt torskrygg och färskpotatis.....det är han suverän på att laga....Ha det gott...kram....

2012-08-10 @ 21:39:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0