Tisdag 24/4



               Ja ni .......ibland blir det inte som
               man tänkt........nu skulle jag gått
               och strosat på Marieberg i lugn
               och ro.......men så blev det inte

               Jag försov mig kanske man kan 
               säga......vaknade först klockan 
               två.......och varför jag gjorde det
               just i dag har jag ingen aning om
               och tydligen har solen skinit medan
               jag sov......Det ringde på dörren vid
               klockan 10 på förmiddagen men jag
               orkade inte öppna...så den som var
               här får komma tillbaka om det var
               något viktigt........Nu får jag pyssla
               lite här hemma och så tar jag med
               Goe ut till Mariberg när han kommer
               hem från jobbet......för vi ska köpa
               en skärmvägg av något slag och då
               måste vi vara båda två....han som
               bärare och jag som bestämmer vad
               som ska handlas.......A....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som en mysig dag tycker jag.

Kraam Madde

2012-04-24 @ 19:12:38
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Jo det blev bra till slut...Kram...

2012-04-25 @ 06:54:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0