söndag 1/4



                    Hej alla Glada...........

         Oj vad denna helgen försvann snabbt, jag sov
         halva fredagen, sedan blev det lite plock här
         hemma.......I lördags var det dags att ta en tur
         in till Marieberg och handla lite............var på
         IKEA och köpte nya blomkrukor till rummet,
         där blommorna växer så det knakar, så blev
         det lite omplantering av dom när jag kom hem,
         Sedan har vi plockat ut saker i husbilen för på
         torsdag drar vi söderut.......................



           Goe Gubben har gjort rostbiff.....den sätter
           han in på låg värme på kvällen och sedan 
           får den stå 6-7 timmmar i ugnen.......i natt
           började det pipa från ugnen 0330, men det
           hörde ju inte Goe så det var bara att väcka
           honom så att han fick hasa sig upp och plocka
           ut den.......Magnus, Anna och Erik har varit
           hemma och ätit, det blev rostbiff, potatisgratäng
           och öppen potatisgratäng.....så gjorde jag en
           fruktsallad till efterrätt med glass och grädde....
           Vi hann även med en sväng till Anki's magasin
           där det inhandlades en stege...bl.a..............

           Magnus lånade en resväska och några nackkuddar
           de drar till USA den 11 april och kommer hem
           den 26........kul för dom tycker jag........nej nu
           har jag två jobbarnätter framför mig........och på
           onsdag tar jag med svärmor till Marieberg där
           vi bl.a ska köpa lite blommor......sedan lång-
           ledig..........skönt...Ha en bra kväll..........A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tjingeling Goe Anita... tack för rapporten från helgen! :) Vad Du grejar & lyxar...helt rätt!

Rostbiffen såg jättefin ut... får man anlita kocken?



Just nu sover Du säkert Din skönhetssömn... hoppas att Du har bra jobbarnätter... bara en kvar!



Ha det gott.. kram... <3

2012-04-02 @ 09:35:13
Postat av: ANITA

Hej Mariana......haha....du vet kocken jobbar ju nattetid med rostbiffen, men jag kan nog avvara honom någon natt om du är sugen på rostbiff....Vaknade med ont i ryggen så det känns skönt att det bara är en natt kvar sedan långledig men först ska jag gå på ett APT klockan 16-19 men det får gå det med......kram....))

2012-04-02 @ 13:17:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0