SJUKT

                        

           Den här morgonen började lite annorlunda
           än vanliga vardagsmornar.......Goe Gubben
           är sjuk.....febrig, hostig, nyser och snorar
           det blir inget jobb idag inte......och det inne-
           bar att jag fick hasa mig upp ur goa sängen
           och ta första promenaden med Ludde.....ja
           inte bara först utan alla hela dagen, men den
           första är nog värst, för en sådan morgon-
           trött människa som jag.......som vill ligga
           kvar och morna mig länge med NA.........



            Egentligen gör det inte så mycket att han
            är sjuk för då kan även jag lägga mig en
            stund och läsa Zlatans bok..................

            Vi hade tid för besiktning av husbilen i dag
            och Goe Gubben var ute på nätet och skulle
            avbeställa den tiden eftersom han är sjuk,
            och försöka få en annan tid i April.....men se
            det var fullt hela månaden.......så därför blev
            det så att jag fick den äran att ratta husbilen
            till besiktningen.......och den gick i genom utan
            anmärkning....skönt....nu är det bar å åk......

            Ja det var väl dagens händelser...........A........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hördu Rallybruden, inga dåliga händelser...

Ovanliga båda två antar jag... det är nog inte ofta som Goe är så sjuk och inte var dag som DU besiktar husbilen... grattis till resultatet...!!

I fortsättningen kanske det är Du som sätter Dej bakom ratten... :) Ha en fortsatt händelserik och bra dag... kram..<3

2012-04-12 @ 15:33:39
Postat av: ANITA

Haha...Nej i dag är det en ovanlig dag...men de kommer ju ibland de också...vi får vara glada att de inte kommer oftare.....Nöden har ingen lag.. det var bara att ratta i väg med husbilen...och jag har ju kört den förut så det gick bra...ja det kanske blir så att jag ska köra lite mera för det är roligt......Nu ska du ha en bra kväll och jobbarnatt..kram på dig.....

2012-04-12 @ 15:41:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0