Onsdag 18/4



            GODMORGON.....

Nu får det bli andra vanor i det Sandströmska
huset på morgonen........jag ska nu jobba två
nätter och då brukar jag sova rätt länge på
förmiddagen......men nu sitter jag här fram-
för datorn och har suttit här sedan klockan
0645.....bara för att han "Goe" Gubben inte
kan sköta sig dessa mornar.......han är rätt
tystlåten i vanliga fall, men nu när han inte
får något svar då ska det talas minsann....
lyset ska tändas i taket och t-shirten ska
bytas för den sticks i halsen....och det står
han där och talar om och det skiter jag
fullständigt i.......grrrrrrrrrrrrrr.................

Men när Goe själv ska sova då ska det vara
knäpp tyst....och är det så jag har någon
"rullenatt" och måste gå upp.....ja då smyger
jag upp stänger försiktigt dörren och är så
tyst jag kan......men jag tror att det ska bli
ändring på det nu......kanske måste jag tända
för att hitta mina glasögon............och gå till
garderoben för att hämta en tröja ........vilket
jäkla liv det skulle bli för han måste minsann
sova för han ska ju upp och jobba........fan....
Den ende som sover gott nu i våra sängar
det är Ludde....och han kan ju sova när han
vill..........Ja nu är klockan 0815.......så jag
får väl se om jag kan sova några minuter
någon mat till matlådan hinner jag nog inte
göra så det får den"Goe" fixa själv ikväll....A... 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahaha.... tack Goe Anita för ett gott skratt...<3

Visst är det härligt med dessa Goe Gubbar...:)

Nu får Du plocka fram Din bestämda röst... den Du hade när jag inte bromsade för grävlingen, Du vet...



Hoppas att Du känner Dej frisk... och att Du får bra jobbarnätter... vi ses snart! :D



2012-04-18 @ 10:26:12
Postat av: ANITA

Fy sjutton...i dag är jag inte go att tas med ska jag säga.....det var med än Goe som retade upp mig idag.....och det kommer nog ett blogginlägg om det lite senare....ha det gott....Kram...

2012-04-18 @ 12:49:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Lugnanerdejkramar!!!!<3

2012-04-18 @ 13:11:57
Postat av: ANITA

Tack Mariana.....men det är lika bra att ta allt skit samma dag.....när blodtrycket ändå är högt..Kram.....

2012-04-18 @ 14:03:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo jag känner allt igen situationen och din frustration,jag går alltid upp först på morgonen eftersom jag börjar jobba tidigast.Smyger runt som en liten mus för att inte väcka familjen,men när jag av en händelse får sova längst då jäklar ska det väsnas och slammras och jag blir såå jävla arg så jag blir klarvaken av min ilska.Kanske ska följa ditt råd och leva rövare när jag går upp och sluta visa gubben min hänsyn.HiHi.Kram AQ

2012-04-18 @ 19:08:47
Postat av: ANITA

Haha Anette....kan det bero på att det brister lite i empati och förståelse.....eller så tänker de inte längre än näsan räcker helt enkelt.....kram....

2012-04-18 @ 20:16:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nog en blandning av empati och förståelse,tror nog vi lite äldre kvinnfolk har större tolerans än ungdomen som är mer jämlik i allt.Hur som helst ska jag prova en ny variant på morgonen,slamra,leva rövare och fråga var mina rena tröjor och strumpor ligger!!!

2012-04-18 @ 21:02:39
Postat av: ANITA

Haha....ja ibland måste man leva ut sin frustation..och varför inte då på morgonen....kram...

2012-04-19 @ 13:39:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0