Lördag 21/4



               I dag blir det en slappar dag.......jag gillar
               när man vaknar och inte har ett skit att
               göra......fast egentligen stämmer det ju
               inte.....det ska bäddas, diska, laga mat
               och promenera med djuret....men annars
               blir det en slappar dag.....efter 5 jobbar-
               nätter och ett 35-års kalas denna vecka
               känns det bra att ha en dag när inget är
               inplanerat.....Ja det kanske blir ett nytt
               inlägg framåt kvällen om det nu skulle 
               vara så att jag inte får min utlovade 
               slappardag......men jag kan berätta att
               nu har Goe gubben både bäddat och
               plockat in i diskmaskinen.....så då är
               det gjort.......kanske ska jag slänga en
               blick på tvättmaskinen....vi får se........
               Nu får ni ha en trevlig Lördag.........A.......            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0