Fredag 27/4



           Vaknade till blå himmel och en
           gul sol...och jag är långledig...
           I dag blir det till att baka en
           sockerkaka....kanske en sol-
           skenskaka.....sedan blir det
           nog att göra en het korvgryta
           för Goe kommer hem klockan
           ett i dag.......husbilen är nästan
           färdigpackad för en tur till Trosa..

           Ja sedan har Magnus och Anna
           kommit hem från USA............
           Erik kommer en sväng för nu har
           jag fått min nya telefon, och den
           måste jag försöka lära mig, i nu-
           läget vet jag inte hur jag svarar
           ens......Ha en bra Fredag.....A....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron Solskensbruden... :)



Tack igen för igår... mina mungipor har fastnat vid örsnibbarna... vad bra att Du lär Dej den nya telefonen... då kan Du kanske lära mej se´n för jag ska också få en ny...:)



Ha en jättefin helg... kram... <3

2012-04-27 @ 09:15:32
Postat av: ANITA

GodMorgon..fina Mariana.....tack själv för igår....jag skrattade såå i går, att jag spräckte läppen...så i dag blir det inte mycket skratt....så det är tur att vi inte ska träffas i dag.....haha håll för sjutton i din nya telefon med bägge händerna...för den är nog svårare att laga än en bilnyckel.....trevlig jobbarhelg på dig...kram...

2012-04-27 @ 10:13:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0