Torsdag 22/9



                  GodMorgon i blåsten...........
    
         Ja då har man gjort en jobbarnatt igen......
         vi far som skållade råttor i kommunbilen om
         nätterna numera.......men vi hann faktiskt in
         och äta lite smörgåstårta som vi blev bjudna
         på igår på vårt APT möte.....vi körde även
         till Linden och Oxelgården med varsin bit till
         personalen som jobbade där i natt............

         Jag har ju fått cortison injektioner på fyra
         ställen i min armbåge och jag tycker att
         det känns rätt bra, men så vill jag ha ett
         litet stödförband i natt när jag skulle jobba
         vi lyfter ju rätt tungt på nätterna.....men
         jag hade inget hemma som jag tyckte var
         bra........så jag fick ta Luddes VETFLEX....
         blått, snyggt och självhäftande................
         och det har funkat jättebra så det får nog
         hänga med även denna jobbarnatt..........

         Sedan är det ledig helg igen, då ska jag nog
         ut och smörja kråset tror jag.....vi får se vad
         det blir.....Ha det gott i blåsten.........A.........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tjingeling....



Ujejuj vad färggrann Du ska vara inatt...

Undrar vad jag ska ta på mej för att matcha Dej!



Dax för sängen en stund. Vi ses om några timmar!



Kram :)

2011-09-22 @ 16:51:16
Postat av: Anita

Hej Mariana ...ja det är bäst du vilar för i natt blir det åka av...Kram......

2011-09-22 @ 18:08:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0