Tisdag 6/9

                      

                     GODMORGON............

            I dag känner jag mig rätt så glad
            jag har gått av ett 2 nätters jobb-
            pass....men det ska jag ju inte 
            vara så glad för....men jag gillar
            ju skarpt mitt jobb..........och
            jag känner mig såå nöjd när jag
            sitter så här och går igenom nat-
            tens arbete......men jag tror att
            jag är nöjd och glad för att det
            blir en tripp till Ullared på Torsdag
            med Goe Gubben, Ludde, Fia och
            Lasse.......Natten har flytit på bra
            måste jag säga....det är konstigt
            men alla nätter ser helt annorlunda
            ut.....det är väl därför man trivs så
            bra, för man vet ju inte vad som
            kommer att hända..........men nu
            är det nog dags att krypa till kojs
            och få några timmars sömn.......A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0