Nytrimmad



            I dag har jag varit till Kumla och trimmat
            Ludde.....ni ser ju så igenväxt han är.....
            Förra gånger innan semestern så gick
            det så bra att trimma honom, den här
            gången trilskades han mera..........men
            jag ska gå lite oftare nu hade jag tänkt
            så pälsen inte blir så lång och tjock......



           Titta vad näpen han blir när han får bort
           all päls i ansiktet...................................
           I Kumla sken solen hela tiden och så kommer
           jag hem och här rumlar åskan igen.......

           Jo så var det ju det här med tvättmaskinen,
           Goe Gubben tog ut något kretskort och lödde
           dit några nya komponenter och hux flux så
           funkar tvättmaskinen igen så nu har vi sparat
           5-6000 kronor......och det är ju bra........nu
           funderar jag bara på vad jag ska köpa istället
           för dom pengarna............Nej nu ska jag gå
           och lägga i en maskin tvätt......sedan blir det
           till att vila lite inför sista jobbarnatten......A.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja han är väl för söt den där goe Ludde. Va skönt att det gick att fixa tvättmaskinen,det finns ju annat roligt att lägga pengarna på. Ha en rikigt trevlig fredag. Kram på dej

2011-09-02 @ 10:33:17
Postat av: Anita

Hej Annelie....ja det var bra att Goe kunde fixa maskinen.......och pengarna som vi sparade på det går jag och funderar på......det räcker ju nästan till en liten semesterresa till utlandet....haha...

Ha en bra Helg....Kram.....

2011-09-02 @ 15:02:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha....pengar är till för att brännas;)

Du kommer säkert på något bra att lägga dom på.



Kraaaaam

2011-09-05 @ 09:44:15
Postat av: Anita

Haha.......ja jag vet att redan till helgen kommer jag att spendera en del av pengarna......Kram.....

2011-09-05 @ 13:36:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0