Min tur



                                 GodMorgon Onsdag.......

                Även jag som så många andra har drabbats
                av ett virus i dag.......jag vaknade med täppt
                näsa och skallebang.......och just i dag hade
                Tarja och jag bestämt att jag skulle åka till
                henne....men så meila hon mig i morse att
                hon hade frossa feber och ont i halsen.......
                men vi tar nya tag och försöker träffas igen
                nästa vecka.......hoppas vi........................
                Nu ska jag gå och få i mig lite frukost och
                ev ta en alvedon (usch)......jag avskyr dessa
                förrädiska värktabletter.....jag vet inte sist
                jag tog en värktablett....kanske i våras......



                Ha en bra dag ni andra, själv
                kryper jag ner i sängen.....A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0