Lördag 3/9



                   Jo nu vart det ju inget blogginlägg
                   från kvällen i går.......men vi åt
                   Hummer och Kungskrabba och det
                   var så himla gott.....jag njuter när 
                   jag får skaldjur, så jag glömde att ta
                   kort.............

                   Klockan 10 i dag tog vi en promenad 
                   med Ludde....och samtidigt gick vi en
                   runda i centrum..???? Jag gick in och
                   köpte mig en blombukett....oj oj vad
                   blommor är dyra när man köper dom
                   i den enda blomsteraffären som finns
                   i samhället......men jag köpte några
                   nejlikor( som jag tycker är "lite"
                   begravningsblommor)....men de
                   har ju lite olika färger nu, och så 
                   köpte jag vita krysantemumkvistar
                   ...............ja det var ju lite att sätta
                   på köksbordet i allafall...............

                   Friidrotten tittade vi på men Emma
                   kom ju inte så värst långt i höjdhopp
                   så nu får vi hoppas att Christian får
                   till ett riktigt långhopp i morgon.....

                   Nu har vi lagat till en oxfile' och en
                   potatisgratäng som står i ugnen, och
                   till förrätt blir det gravad Lax och
                   hovmästarsås.........gott gott....A.....





               

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj vad ni äter gott i denna stuga.

Ingen "skitmat" där inte;)

Mmmm håller med dig om att man har fått för sig att nejlikor är begravningsblommor....Men det är ju bara en "fixidé".Det är vackra blommor....och otroligt hållbara....Så njut du av din bukett.



Kram <3

2011-09-05 @ 09:49:44
Postat av: Anita

Ja dessa blommor står ju skitlänge.....att vi äter gott förstår du Madde....sätter sina spår...Kram

2011-09-05 @ 13:34:35
URL: http://ebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0