Köttfärs



        I kväll fick jag köttfärs av min leverantör
        Stefan Henrysson......oj vilket bra kött han
        har.......jag har beställt en mellankalv i
        oktober....och så efterbeställde jag kött-
        färs, och nu ringde han och sa att jag
        kunde hämta den i morgon efter halv fem
        men då är jag ju på väg till Ullared.......
        och jag undrade om jag inte kunde få
        det redan i dag och i kväll ringde han
        och sa att jag kunde hämta 15 kilo
        köttfärs i kväll..............................



         Titta vad färskt det är, styckningsdag den 7/9
         sådan mat gillar jag...........................



         Nu är det uppvägt i 1/2 kg påsar och redan i frysen.....

         Husbilen är laddad och när jag varit på USÖ i morgon
         drar vi till Ullared och sedan ut mot västkusten.........
         Det känns som en lillsemester....ska bli gott:::A..........




         
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0