Fredag 30/9



              Ledig Fredag och den sista dagen i 
              månaden September........

              Husbilen håller på att packas....kanske
              bland de  sista gångerna detta år........

              Jag har gjort tunnbrödsrullar med olika
              röror.....Hamburgerkött med cream
              fraiche och pepparot.......kräftröra
              och gubbröra.......det sitter fint när
              vi kommer fram till målet.......och i
              morgon blir det till att grilla....men
              jag är så himla trött på att grilla kött
              så jag ska ha fiskpaket istället och så
              blir det grillade köttfärsbiffar med
              Tzatziki till..........hoppas nu att det
              varma vädret fortsätter för då blir
              det nog ett morgondopp i morgon

              Jag ska också besöka frissan Ida
              innan vi åker så nu börjar det bli
              lite stressigt......Ha en bra helg...A.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en toppenhelg det har lovats riktigt varmt i helgen så ni får er nog ett dopp.Härlig brittsommar vi har.Njut nu av kanske sista trippen och sista doppet för i år .Kram AQ

2011-09-30 @ 20:07:30
Postat av: Anita

Hej Anette....ja nu har jag ju lovat ett dopp ...och då måste jag ju hålla det...vi får se i morgon hur det blir......kram....

2011-10-01 @ 00:29:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0