Besök



                            GodMorgon.............
                Vaknade till underbart väder...solsken
                och klarblå himmel.....Just nu sitter jag
                här och äter frukost......keso med äppel-
                bitar och kanel.....jag köper Lidl's keso
                för den är finkorning och god......jag har
                en äppelkaka i ugnen, för idag får jag
                besök av Tarja, det ska bli så roligt att
                bubbla lite med henne och höra hur hon
                trivs med att jobba inne i Örebro igen...
                Nu piper det från köket då är äppelkakan
                klar att tas ur ugnen......Hejhej...A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med en fika med vännen.

Ni är ju så goa ihop du och Tarja...synd att hon slutade hos oss.

Kraam <3

2011-09-15 @ 15:19:25
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det var synd att hon slutade hos oss....hon frågade hur det var med dig.....och jag sa att du mår bra.....Kram....

2011-09-15 @ 17:17:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0