Träning



        Ja då har vi fått vår dom både Ludde och
        jag....Ludde var hos vetrenär Karin i dag
        för att få två sprutot och hon tyckte nog
        att vi skulle öka på motionen och spara
        in på osten för Ludde.....och när vi kom-
        mer tillbaka om ett år ville hon se att
        han hade gått ner 1 1/2 kg...............
        Så jag tog ut cykeln och vi drog en repa
        bort till Bergavallen på spåret........och
        Ludde var duktig och sprang hela tiden

        Själv har jag varit på Kastanjen och blivit
        visad maskinerna i träningslokalen, så
        i morgon e.m kör jag igång.......så nu har
        jag infriat nyårslöftet som jag gav.........

        Nu blir det lax och ostsås..........A.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är,jag BORDE ta tag i mitt hälsotillstånd men latmasken har ännu övertaget,svårt det där med måste,borde och självkontroll Kram AQ

2011-10-25 @ 15:44:46
Postat av: Anita

ja du, visst får man kämpa mot latmasken alltid, och hade jag inte Ludde så jag kom ut om dagarna, så vet i sjutton om jag ens klädde på mig i höstrusket...kram...

2011-10-25 @ 21:49:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0