Trädgårdsarbete



                                GodMorgon..........

                Det är så att vi hade tänkt åka ut med
                husbilen sista gången innan den ställs
                in för vinterförvaring......men jag har
                fått en liten mini influensa eftersom jag
                tog influensa sprutan i tisdag.......så just
                nu lider jag av huvudvärk, halsont, täppt
                näsa och jäkligt ont i armen där sprutan
                placerades...........och så ska det ju bli
                regn på lördag så då kan jag lika gärna
                vara hemma och putsa fönster............
                och gå ut i trädgårde och fixa till inför
                vintern.....................
                I går var jag på kurs i Hallsberg, och där
                var det bland annat en läkare som talade
                om läkemedel och dess biverkningar.......
                och jag har alltid sagt att man ska inte ta
                läkemedel i onödan och nu tycker jag att
                jag fick rätt .......men det var en rätt kul
                eftermiddag.......fast den sista talaren var
                en beteendevetare och dom har jag lite
                svårt för måste jag säga....lite flum var
                det allt.........men nu är denna vecka slut
                så det blir kanske att sätta sig i lugn och
                ro framför tv:n och virka några tomtar
                framåt kvällen..Ha det gott......A............ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0