Långledig



         Då har jag gått av mitt pass och är nu
         långledig..........shit heller...............

         Tisdag : influensa vaccination
         Tisdag : ev till Tarja på Ljusparty......
         Onsdag : Collitmott och APT.......
         Torsdag: Kurs i Hallsberg.........
         Fredag :  Askersund.......
         Lördag : Askersund.........
         Söndag :Askersund.........
         Måndag : ev till Mari-Anne....
         Tisdag : Vetrenären med Ludde....
         Onsdag : städning.........
         Torsdag : Tandläkaren........
         Fredag : jobba.....
         Lördag : jobba.....
         Söndag : jobba.....
       
         Vilken tur att jag inte jobbar
         heltid för det skulle jag aldrig
         hinna.........Nu är det GodNatt....A....
         
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0