Handling



               Då har vi gjort vår första handling på
               City Gross i örebro......och visst vi
               sprang som yra höns både Goe Gubben
               och jag för vi hittade ju ingenting.....men
               vi tyckte det var bra för det var brett i
               gångarna så det blev luftigt och inte körde
               vi på några heller med kundvagnen.........

               Det enda Goe Gubben klagade på var att
               vi handlade för mycket så att vagnen blev 
               tung att köra.......Jag köpte tex en fläsk-
               stek på 1 1/2 kg för 57 kronor,och så
               köpte jag fläskkotletter och färskt stek
               fläsk billigt......sedan köpte jag ljus både
               värmeljus och liljeholmen kronljus.....30 st
               för 59,90.....billigt för fina ljus som inte rinner

               Jag köpte färska fläskben som jag nu håller
               på att koka för i morgon blir det rotmos.....
               men nu ska mattorna ut för i morgon kom-
               mer Elin och städar...............A............... 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0