Tomtar



          Ja...då är det söndag och Fars dag..............
          Jag skall snart ställa mig vid spisen och
          börja skramla med grytorna.....pojkarna
          kommer hem.......sedan har Goe Gubben
          gjort klart hallen så det stora 400 liters
          akvariumet ska på plats igen..............

          Helgen har varit lugn förövrigt, jag har 
          virkat tre tomtar till......jag har nog gjort
          kanske 10 stycken men jag ger bort hela
          tiden så det minskar i tomteförrådet......
          men det heter ju att det är saligare att
          giva än att taga......så det är helt ok.....

          Nej nu är det hög tid att ställa sig vid
          spisen....Ha en bra Söndag.........A.... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad fina...Nu jäklar ska här virkas tomtar.

Jättefina vännen.



Kraam

2011-11-15 @ 09:06:38
Postat av: Anita

Hej Madde....roligt att höra av dig....javisst är de fina jag virkar en tomte varje kväll framför tv:n

Kram......

2011-11-15 @ 11:00:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0