STEK




              GodMorgon

I dag ska de tre "minsta" pojkarna
komma hem och hjälpa Goe Gubben
att flytta ett 400 liters akvarium som
står i hallen, för vi ska lägga nytt
golv där, och då tänkte jag bjuda
på middag.....så det får bli en god
skinkstek med gräddsås................

Igår var vi in till stan för att gratta
Magnus som fyllt år i veckan, där
blev vi bjudna på goda pajer och
tårta, Anna's föräldrar hade med
sig sin hund Manne så Ludde fick
leka av sig, så när vi kom hem
var Ludde helt utslagen............

Annars blir det nog en slappardag
i dag, förutom middagen då ........
Ha en bra Söndag.........A............

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hallå där Goe Anita!



Slänger iväg ett par rader innan jag kryper till kojs... det är ju jobbarnatt igen... men en enkelnatt.. :)

Jag kommer att sakna Dej! :(



... jag ääälskar skinkstek... görgött!



Ha det så bra nu så hörs vi snart... kram...

2011-11-06 @ 15:45:04
Postat av: Anita

Hej Mariana.....Det är lika roligt varje gång jag hör något från dig.....ja du jobbar i natt och jag jobbar måndag-tisdag natt.....men vi hörs ju genom fejan.....men jag saknar också våra tok nätter, men vi får nog några mera nätter ihop framöver hoppas jag.....sov gott....och kör försiktigt...kram....

2011-11-06 @ 16:06:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0