Söndag 20/11



                         Söndag=Vilodag...........??

        I dag tog jag sovmorgon, vaknade först vid nio....
        Det kom två pojkar i natt någongång och ville ha
        logi över natten, och det är ju alltid lite svårt att
        somna om när man blir väkt så där..................
   
        Eftersom jag gjorde Wallenbergare i går och det
        skulle bara vara äggulor i så hade jag äggvitor
        över så jag smällde till med att göra Leila's sega
        maränger med choklad i........och jäklar vad goda
        de blev...t.om Goe Gubben som inte gillar maränger
        tyckte att de var helt okey........



          Eftersom min lingonsylt tog slut igår var det
          bara att fortsätta med det när marängerna 
          var klara.......när jag ändå var igång så kokade
          jag en omgång till Fredric också..................
          Ja det är lite vad jag har pysslat med denna
          "vilodag".....nu är det bara disken kvar....A....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0